Radovi/Articles/Artikel

Autor Naziv Vrsta [ Godina(Asc)]
Prečistači: First Letter Of Title je U  [Clear All Filters]
2018
Szűcs, T. (2018).  Utjecaj glazbenog obrazovanja na razvoj djeteta. Život i škola. 64(2), 53-64.
2016
Matijević, M., Drljača M., & Topolovčan T. (2016).  Učenička evaluacija nastave likovne kulture. Život i škola. 62(1), 179-192.
Seletković, T., Šimunović Z., & Matoš N. (2016).  Učenje i poučavanje glazbe u 21. stoljeću: glazba u kontekstu. Život i škola. 62(3), 275-284.
Nemet, M. Brust, & Sili A. (2016).  Učiteljeve didaktičko‐metodičke kompetencije za učinkovitu nastavnu komunikaciju. Život i škola. 62(3), 163-172.
Prgomet, A. (2016).  Učiteljska izobrazba usmjerena na stjecanje profesionalnih kompetencija: sadržajni paradigmatski zaokret ili novo terminološko ruho konstitutivnim sastavnicama učiteljske izobrazbe. Život i škola. 62(3), 55-63.
Varga, R., Peko A., & Vican D. (2016).  Uloga ravnatelja u koncepcijama promjena odgojno-obrazovnog sustava Republike Hrvatske. Život i škola. 62(2), 39-50.
Ćatić, va. (2016).  Upotrebljivost didaktičkih modela planiranja nastave (Klafki, Heimann ili Schulz?). Život i škola. 62(1), 73-91.
Agić, I. Jurčević, Bogut I., & Romštajn Š. (2016).  Usporedba zastupljenosti ekoloških tema u udžbenicima prirode i društva Republike Hrvatske i Savezne Republike Njemačke, pokrajine Nordrhein –Westfallen. Život i škola. 62(1),  247-253.
Vuletić, A. (2016).  Utjecaj samootkrivanja na Facebooku na smanjenje nesigurnosti, sviđanje i socijalnu atraktivnost. Život i škola. 62(2), 49-68.
Ivek, N. (2016).  Utjecaj slušanja glazbe i glazbenih aktivnosti na smanjenje pesimizma učenika viših razreda osnovne škole. Život i škola. 62(2), 185-199.
Ivek, N. (2016).  Utjecaj slušanja glazbe i glazbenih aktivnosti na smanjenje pesimizma učenika viših razreda osnovne škole. Život i škola. 62(2), 185-199.

Stranice