Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi

NazivKorištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi
Vrsta publikacijeJournal Article
Godina izdanja2011
AutoriNikčević-Milković, A., Rukavina M., & Galić M.
ČasopisŽivot i škola
Godište57
Broj1
Početna stranica108
Označavanje stranica108-121
Datum objavljivanja06/2011
Vrsta radaPrethodno priopćenje
ISSN0044-4855
Other NumbersUDK 37
Ključne riječiigra u razrednoj nastavi, korištenje igre u razrednoj nastavi učitelja iz gradova i mjesta, učitelja različitih godina staža i stručne spreme, vrste igara u razrednoj nastavi
Abstract

Istraživanje koje smo proveli potvrdilo je korištenje i učinkovitost igre u razrednoj
nastavi. Učitelji razredne nastave igru u nastavi najviše koriste više puta tjedno. Učiteljima su
se sljedeće igre pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi: igre asocijacija, igre riječima,
natjecateljske igre, matematičke igre, križaljke i rebusi. Učenici najviše vole igre asocijacija i
natjecateljske igre. Učitelji igre najviše koriste u uvodnom i završnom dijelu sata. Učitelji iz
gradova igru koriste u svim školskim predmetima. Učitelji s manje godina staža navode veći
broj igara koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi, dok učitelji s više godina
staža znaju i koriste veći broj igara povezanih sa zavičajem u kojem smo istraživanje proveli.
Učitelji s visokom stručnom spremom navode veći broj igara koje koriste i koje su im se
pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi u odnosu na učitelje s višom stručnom spremom.
Učitelji s višom stručnom spremom više ističu natjecateljske i zavičajne igre kao one koje
koriste u razrednoj nastavi.

URLhttp://hrcak.srce.hr/file/106701
Oznaka recenzijeRefereed