Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave
Naziv | Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave |
Vrsta publikacije | Journal Article |
Godina izdanja | 2014 |
Autori | Bognar, B., & Bungić M. |
Časopis | Život i škola |
Godište | 60 |
Broj | 1 |
Početna stranica | 139 |
Označavanje stranica | 139-158 |
Datum objavljivanja | 06/2014 |
Vrsta rada | Izvorni znanstveni članak |
ISSN | 0044-4855 |
Other Numbers | UDK 37 |
Ključne riječi | akcijsko istraživanje, četvrta generacija evaluacije, evaluacija, kritičko prijateljstvo, visokoškolska nastava |
Abstract | Ovo akcijsko istraživanje ostvareno je u okviru nastave kolegija Metodika odgoja tijekom jednoga semestra. Namjera nam je bila unaprijediti evaluaciju visokoškolske nastave. Kako bi to ostvarili koristili smo se različitim oblicima sumativne i formativne evaluacije, a poseban naglasak postavili smo na kritičko prijateljstvo između studenta i profesora (suautora ovog rada). Za ostvarivanje kritičkoga prijateljstva koristili smo se videozapisima nastave. |
URL | http://hrcak.srce.hr/file/185075 |
Oznaka recenzije | Refereed |