Istraživanje o trajnosti naučenih sadržaja u tradicionalnim te interaktivnim nastavnim okruženjima
Naziv | Istraživanje o trajnosti naučenih sadržaja u tradicionalnim te interaktivnim nastavnim okruženjima |
Vrsta publikacije | Journal Article |
Godina izdanja | 2015 |
Autori | Nemestovski, Ž., Glušac D., & Arsović B. |
Časopis | Život i škola |
Godište | 61 |
Broj | 2 |
Početna stranica | 69 |
Označavanje stranica | 69-77 |
Datum objavljivanja | 12/2015 |
Vrsta rada | Izvorni znanstveni članak |
ISSN | 1849-0972 |
Ključne riječi | interaktivno okruženje, sadržaji naučeni pomoću interaktivne ploče, tradicionalno okruženje, trajnost |
Abstract | Cilj je istraživanja u ovom radu bio ispitati postoji li razlika između tradicionalnih i interaktivnih okruženja učenja u odnosu na trajnost naučenog sadržaja. Istraživanje je provedeno u Vojvodini, sjevernoj pokrajini Republike Srbije, tijekom školske godine2013. Upitnikom je obuhvaćeno 186 učenika koji su učili u tradicionalnim nastavnim okruženjima (uglavnom su upotrebljavani tiskani nastavni materijali) i 193 učenika koji su učili u interaktivnim nastavnim okruženjima (uz upotrebu interaktivne ploče). Upitnik je proveden u dva nastavna okruženja u okviru nastavnog predmeta Od igre do računala(izborni predmet) u 3. razredu osnovne škole, nakon jednog mjeseca i nakon tri mjeseca. Nakon analize i obrade podataka utvrđeno je da učenici u interaktivnim nastavnim okruženjima zaboravljaju znatno manje nastavnih sadržaja nego učenici u tradicionalnim nastavnim okruženjima. |
URL | http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=239030 |
Oznaka recenzije | Refereed |